Tuesday, 3 June 2014

Cotswolds Farm Stay - コッツウォルズの農家にステイ


During the weekend we stayed in a farmhouse in Cotswolds to celebrate one of our friends' birthday. There were about 30 people staying there including kids and babies, enjoying drinking (of course), playing games, tennis, swimming, playing in the bouncy castle, making cupcakes, and so on. It was the first time for me to go to Cotswolds area. I always wanted to see this beautiful country side in England and I finally visited there. The landscape was amazing. There were lakes, hills, lots of animals and flowers... we were only in the farmhouse actually, but I wish we go back again and see the villages and enjoy more local food as well.

週末、お友達の誕生日を祝うため、コッツウォルズの農家にステイしていました。
なんと、子供や赤ちゃん連れなど30名以上もの人がここに集まりました!
そうなればもう、飲むわ(もちろん)ゲームするわ
テニスはするわ泳ぐわ、ジャンピングハウスで跳ねるわカップケーキは作るわ
いろいろエンターテインメントありまくりでしたよ。

私はコッツウォルズ、初めてだったんですが、いつも行ってみたいと思ってた場所なんです。
イギリスの典型的な田舎の風景を楽しみにしてました。
景色、最高でした。
湖あり、動物や花にあふれていて。
農家に2泊しただけだったのですが、次回はもっと地元の村を散策したり
地元の食べ物なんかも食べてみたいなぁと思ったりしましたです。


The entrance of the farm house. 農家の入り口

The house with a phone booth. なぜか公衆電話ボックスのある農家


During the game I fell over on the ground and got a black eye lol. When kids were feeding chickens, ducks and geese, the geese got angry for some reason and Z was a bit scared, still he likes animals so much though. Also he did not like the bouncy castle. Probably because of the sound of the air coming in to the castle, he just held me like a koala all the time and did not try to bounce at all unlike the other older kids.

エンターテインメントはといえば、私はゲームの最中にひっ転んで
地面に顔をぶつけて顔が半分青あざになりました(笑)。
子供らが鶏や鴨やガチョウにパンをやってたらなぜかガチョウが激怒し始めたり。
Zさん、ちょっと怖がってましたが、でもそのあとも動物には興味津々でしたよ。

でもジャンピングハウスはお気に召さなかったようです。
たぶん空気を入れてる音が大きくて怖いんだと思うんですが
常に私にコアラのようにしがみついて怖がってました(笑)。
他のもっと大きな子たちはぴょんぴょん飛び跳ねてキャッキャ笑ってたのにねぇ。


Geese are angry at the little beast? ガチョウ、怒ってます。

Chilling out on the bouncy castle. ジャンピングハウスでくつろぎます。


It was a brilliant idea to celebrate someone's birthday with friends in such a nice place. Our big birthday is not this year, but next year... What shall we do? I have to start planning now!

こういう場所で友達みんなとお誕生日を祝うって素敵ですね。
私たちのビッグ・バースデーは、、、今年ではなく来年になりますが・・・
そろそろどんなイベントやるか考え始めないと、かな!!??


Beautiful landscape! 綺麗な景色でした。




2 comments:

  1. コッツウォルズ、まだ未開の地だわー。行ってみたいんだけどねー。
    それにしても、楽しそうなパーチーだなww
    野獣家夫妻の来年のパーチー、楽しみにしておりますぜ(笑)

    ReplyDelete
    Replies
    1. なんかねー、老後に住みたい感じというか(笑)
      野獣ママとかすごい好きそうだわコッツウォルズ。
      パーチ―ね、楽しかったけど人が多すぎて誰が誰だかよくわからんかった!
      野獣家夫妻はめんどくさいからもう、抱き合わせで1回で済まそうか、という・・・(笑)。

      Delete


***How to post a comment***
1.Write your comment.
2.Press 'comment as' and select 'Name/URL',then type your name (and URL if you have).
3.Press 'post'. Please type the word verification as well.

***コメント投稿のしかた***
1.コメントボックス内に記入後、「comment as」をクリックして「Name/URL」を選び、名前を記入(URLもあればどうぞ)。
2.Postを押す。画像認証が現れるので、こちらもタイプしてPostしてください。