Monday, 25 November 2013

Well Done - よくやった!


Unlike most women, I don't like shopping. Even when I buy my dresses, I get absolutely knackered after looking at a couple of shops. Yaju-san, a typical man, hates shopping. But. On Saturday we went shopping for a reason and.....we visited as many as 7 different shops and bought heaps of things!!! We were totally exhausted and didn't go anywhere on Sunday...lol. Well done us.

Today Z stood up by himself from sitting position, holding the edge of the sofa. How amazing. He was in my belly 8 months ago! Well done Z. I took a video of him standing up, then when I was deleting rubbish videos and photos, accidentally deleted the video. Stupid me.  WELL DONE ME (of course being sarcastic).


Photo from a few years ago. Market square in Cambridge.
数年前の写真ですが、ケンブリッジのマーケットスクエア。



女なのか?と自分でも思いますが、私はお買い物が嫌いです。
自分の洋服を買う時ですら、2件も店を回ったらもうへとへと。
野獣さんは典型的な男なので、ショッピング大嫌い。
ところが。
土曜日、とある理由にて私ら、お買い物に行きました。
そんで・・・・なんとびっくり、7件もの店を回って、いろんなものをしこたま買った!
すんごい疲れて翌日はどこにも行きませんでした(笑)。
よくやった、私ら。

Zくんは今日、お座りの姿勢からソファにすがりついて自分で立ち上がりました。
すごいですよねえ、、、8か月前には私のお腹の中にいたって考えると。
よくやった、Z。
私、Zが立ち上がる瞬間をビデオに撮ったんですが、
いらない写真やビデオを削除してる時に誤ってそのビデオを消してしまいました・・・。
バカバカ私の馬鹿。
やらかした、私。


Loves standing and patting the sofa! Just so cute...
立ってソファをぺちぺち叩くのがマイブーム。この後姿、たまらん。



にほんブログ村 子育てブログ ハーフの子へ


3 comments:

  1. そのうちすごい勢いで歩きますね(*^^*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 文字通り目が離せない恐ろしい時期がやってくるのだーーー・・・(´-ω-`)

      Delete
  2. やっちまいましたね、姐さん(苦笑)
    これから社長、ドンドンわんぱくになるんだろうなぁ。微笑ましいねぇ。
    次に逢う時は、歩いてたりして??(笑)

    ReplyDelete


***How to post a comment***
1.Write your comment.
2.Press 'comment as' and select 'Name/URL',then type your name (and URL if you have).
3.Press 'post'. Please type the word verification as well.

***コメント投稿のしかた***
1.コメントボックス内に記入後、「comment as」をクリックして「Name/URL」を選び、名前を記入(URLもあればどうぞ)。
2.Postを押す。画像認証が現れるので、こちらもタイプしてPostしてください。