Monday, 23 September 2013

Can't Live Without It! - これなしでは生きていけない!



What do you think he cannot live without? This. 
何がないと生きていけないんだと思います?これです。








It's a bouncer. We bought this because he loved bouncing on mummy's or daddy's lap. The bouncer can be attached easily on the door frame. And... as you can see how happy he is... Now he cannot live without it.

バウンサーです。
マミーやダディの膝の上で跳ねるのが好きなのでこれを買ってみました。
ドアのフレームに簡単に取り付けられるタイプのものです。
で、、、彼のこの笑顔を見ていただければお分かりのように・・・
僕ちゃん、もうこれなしでは生きていけない!んです。


He just loves this so much, he can bounce for more than an hour! And then suddenly he realises that he is knackered and starts crying... haha.

Z is now almost 6 months old. The other day he enjoyed his first swimming lesson. Among other babies, he was the most smiley one in the water. Also went to a friend's house and met a dog for the first time. He enjoyed it a lot as well, and couldn't stop laughing. Apparently he loves animals, like his mummy does! He also loved holding and licking daddy's beer bottle, which mummy wasn't very impressed with (but thought quite funny). So, at the moment he loves bouncing, being in the water, animals and beer.

No doubt Yaju-san and I are his biological parents.


とにかくこのバウンサーが好きで好きで、1時間は軽くひとりで跳ねてます!
でも、ある時ハタと自分が疲れてることに気づき、突如泣き出すんですけどね(笑)。

リトル野獣はそろそろ6か月。
先日は初めて、スイミングのレッスンにも行きました。
赤ちゃんたちの中で彼が一番ニコニコ喜んで泳いでました。
それに、お友達の家に遊びに行ってワンちゃんにも会いました。
それもかなり面白かったようで、ガハガハよう笑っておりました。
母に似て動物好きみたいです!
あ、でもダディのビールのボトルを抱えて舐め舐めするのも好きだけど・・・。
(感心はせんが、まぁ笑えるw)
というわけで、ぴょんぴょんしたり、お水の中にいることや
動物やビールがお好き、ということで、、、

ええ、間違いなく野獣さんと私が彼の生物学上の両親か、と(笑)。


Do not try this at home. 良い子はマネしないでね。
(Photo by owl&P-san)

Loved swimming too. Mummies and daddies were rather serious! 
スイミングも楽しい!パパママたちはけっこう真剣。


ブログランキング・にほんブログ村へ

2 comments:

  1. かわいい~!
    めっちゃ楽しそうw

    色んなことにチャレンジして欲しいですね!ぜひタイで虫も食べて欲しい。
    私、タイで蛇に触ったんです。失神しそうになって、代わりに同行者が大蛇を首に巻かれてました。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. すんごい楽しそうでしょーw
      なんかもう、機嫌悪かったのにこれやらせるだけで満面の笑み。
      バンジージャンプとかもそのうちやりそうだな・・・。
      タイで私も大蛇首に巻きました!
      失神しそうだった~~?そうかー。
      私、爬虫類だいすきだから幸せだったヨww

      Delete


***How to post a comment***
1.Write your comment.
2.Press 'comment as' and select 'Name/URL',then type your name (and URL if you have).
3.Press 'post'. Please type the word verification as well.

***コメント投稿のしかた***
1.コメントボックス内に記入後、「comment as」をクリックして「Name/URL」を選び、名前を記入(URLもあればどうぞ)。
2.Postを押す。画像認証が現れるので、こちらもタイプしてPostしてください。